Joe Kahn: Tylus intensyvumas, suderintas su didelėmis ambicijomis

Joe Kahn: Tylus intensyvumas, suderintas su didelėmis ambicijomis

Grįžęs į JAV p. Kahnas baigė magistrantūros studijas, o vėliau grįžo į Dalasą redaktoriumi užsienio dienraščio „The Morning News“ skyriuje. Netrukus laikraštis sutiko padaryti jį Azijos korespondentu Honkonge, kur jo reportažai apie netinkamą elgesį su kinietėmis padėjo laikraščiui 1994 metais laimėti Pulitzerio apdovanojimą.

1993 m. pabaigoje „The Wall Street Journal“ pasamdytas p. Kahnas buvo įsikūręs Šanchajuje, tuo metu reta amerikiečių žurnalistų stotis. Viena kolegė Kathy Chen prisiminė p. Kahnas kaip rūstus, bet neįvertintas. „Jis įvaldo juokingus komentarus ir vos nenusišypsojo“, – sakė ji.

Jo karjera ėjo į viršų – kol klaidingas posūkis grasino ją išmušti iš vėžių.

Būdamas 32 metų p. Kahnas buvo paskirtas „The Far Eastern Economic Review“, savaitinio leidinio, priklausančio „The Journal“ patronuojančiai bendrovei „Dow Jones“, redaktoriumi ir leidėju. Tai buvo prastai tinkama: vyresni žurnalistai skeptiškai žiūrėjo į p. Santykinis Kahno nepatyrimas ir jis niekada neprižiūrėjo profesionalaus leidinio verslo pusės. Vos po trijų mėnesių jis grįžo į žurnalą kaip korespondentas.

Žvelgiant atgal, p. Kahnas tai pavadino palaima: 1998 m. dėl jo reportažų jis netrukus įsidarbino „The Times“. Jam teks pradėti iš naujo nepažįstamoje naujienų salėje, tačiau jis teigė, kad tai buvo kreipimosi dalis: „Džiaugiamės galėdamas vėl įrodyti save“.

Po darbo valstijoje, apimančio Volstritą ir ekonomiką, p. Kahnas grįžo į Kiniją 2002 m. Jis agresyviai pranešė apie šalies politiką ir finansinius sandorius, erzindamas lyderius, kurie buvo priešiškai nusiteikę laisvai spaudai. 2003 m. jaunas Times tyrinėtojas Zhao Yanas buvo areštuotas apkaltintas valstybės paslapčių atskleidimu; Ponas. Kahnas padėjo vadovauti pastangoms jį išlaisvinti ir apginti teisme.

2006 metais p. Kahno tyrimas dėl pasenusios Kinijos teisinės sistemos, parašytas kartu su korespondentu Jimu Yardley, laimėjo Pulitzerio premiją. Kitais metais jis vedė Shannon Wu, kuris anksčiau dirbo Pasaulio banke; dabar jie gyvena Manheteno Grinvič Village su savo dviem sūnumis.

2008 metais grįžęs į Niujorką redaktoriumi, p. Kahnas padėjo sukurti „The Times“ svetainę kinų kalba – tai kelių milijonų dolerių investicija, kai įmonei stinga finansų. Netrukus po to, kai svetainė buvo atidaryta 2012 m., p. Kahnas priklausė redaktorių komandai, kuri nusprendė paskelbti tyrimą apie paslėptą Kinijos valdančiosios klasės turtą, vadovaujamą „Business desk“, dėl griežtų Kinijos vyriausybės prieštaravimų.

Leave a Comment

Your email address will not be published.