Rusijos sargybai pareiškus, kad ji pažeidė antimonopolinį įstatymą, „Google“ laukia baudos

Rusijos sargybai pareiškus, kad ji pažeidė antimonopolinį įstatymą, „Google“ laukia baudos

Maskva, vasario 10 d. („Reuters“) – „Google“ gresia bauda, ​​kai Rusijos antimonopolinė tarnyba pareiškė, kad JAV technologijų įmonė pažeidė taisykles, susijusias su „YouTube“ vaizdo įrašų paslaugos paskyrų sustabdymu ir blokavimu.

Rusijos federalinė antimonopolinė tarnyba (FAS) ketvirtadienį pranešė, kad bauda bus nustatyta per administracinį tyrimą, ir pridūrė, kad „Google“ elgesys pažeidė vartotojų interesus ir apribojo konkurenciją.

„Google laukia viso sprendimo teksto, kad galėtų jį išnagrinėti“, – sakė bendrovė „Alphabet“ padalinys (GOOGL.O).

Užsiregistruokite dabar ir gaukite NEMOKAMĄ neribotą prieigą prie Reuters.com

Rusija per praėjusius metus skyrė „Google“ keletą nedideles baudas už tai, kad ji neištrynė turinio, kurį Maskva laiko neteisėtu – dalį platesnės kampanijos kritikai apibūdina kaip Rusijos valdžios bandymą sugriežtinti internetą.

Gruodį ji padidino priešiškumą paskirdama 7,2 mlrd. rublių (97 mln. USD) baudą už tai, kad, anot jos, nuolat nepavyko pašalinti uždraustų daiktų. „Google“ apskundė šį sprendimą. Skaityti daugiau

„(FAS) nustatė, kad taisyklės, susijusios su paskyrų kūrimu, sustabdymu ir blokavimu bei vartotojų turinio tvarkymu „YouTube“, buvo neskaidrios, neobjektyvios ir nenuspėjamos“, – sakoma FAS pranešime.

„YouTube“ taip pat buvo užsitęsusio ginčo su krikščionių ortodoksų kanalu „Tsargrad TV“, kurį „Google“ užblokavo, nes paskyra priklausė Rusijos verslininkui, kuriam buvo taikomos JAV sankcijos.

Konstantinas Malofejevas paskelbė pergalę šioje byloje gruodį, sakydamas, kad „Google“ gresia galimai didelė bauda. Skaityti daugiau

„YouTube“ taip pat sulaukė Maskvos pykčio dėl to, kad praėjusiais metais nutraukė tiesioginę Rusijos transliuotojo RT DE transliaciją, dalį platesnio ginčo, kai Rusija anksčiau šį mėnesį nutraukė Vokietijos transliuotojo „Deutsche Welle“ veiklą Maskvoje ir atėmė iš jo darbuotojų akreditaciją. Skaityti daugiau

(1 USD = 74,5525 rubliai)

Užsiregistruokite dabar ir gaukite NEMOKAMĄ neribotą prieigą prie Reuters.com

Aleksandro Marrow reportažai Papildomi Antono Kolodyazhnyy reportažai Redagavo Jason Neely ir Mark Potter

Mūsų standartai: Thomson Reuters pasitikėjimo principai.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published.