T3 2022 konferencijos apžvalga: Atsisveikinimas su masteliu

t3-crowd.jpg

Pandemija suteikė palaiminimą ir pagreitintą patarėjų skaitmeninimo pastangas, tačiau jei šių metų T3 patarėjų konferencijos dalyvių aktyvumas yra koks nors rodiklis, pati pramonė yra visiškai pasirengusi vėl susitikti akis į akį.

Nustebau pamačiusi, kad po metų pertraukos konferencija paliko virtualų pasaulį ir atsigręžė į tikrą Embassy Suites viešbučio ir konferencijų centro aplinką Dentone, Teksase, kur per pirmąsias tris dienas apsilankė 975 užsiregistravę dalyviai. keturių dienų susirinkimas.

T3 atstovas sakė, kad tarp regioninių atvykėlių, ieškančių dienos bilietų, ir papildomų dalyvių, kurių tikimasi ketvirtadienio Įmonių dieną, bendras lankytojų skaičius turėtų lengvai viršyti 1000. Pasak konferencijos atstovo, tarp dalyvių maždaug 450 yra iš konsultacinių firmų.

„Tai didžiausias visų laikų T3“ (pabrėžiant „visą laiką“) paskelbė konferencijos įkūrėjas ir pramonės technologijų ekspertas Joelis Bruckensteinas, kai ryte trumpam jį pasivijau.

Trečiadienį, trečiosios ir paskutinės konferencijos dienos patarėjo dalis, 08:15 ryto prasidėjo bendroji sesija, kurioje Invent.us įkūrėjas Olegas Tiškevičius aptarė naujausius savo skaitmeninės ekosistemos, kaip paslaugų platformos, pokyčius su beveik pilna kelių šimtų auditorija. dalyvių.

„Invent.us“ platformoje šiuo metu yra 24 000 vartotojų, kur konsultantai ir jų įmonės gali „drag and drop“ būdu kurti mikroprogramas, sakė jis.

Be lengvo kūrimo ir, skirtingai nuo daugelio esamų sistemų ir konsultavimo platformų, kuriose esami duomenys perrašomi, debesies savoji architektūra leidžia išsaugoti visus duomenų pakeitimus. Tai savo ruožtu leidžia atlikti išsamesnę, įžvalgomis pagrįstą klientų ir įmonės duomenų analizę laikui bėgant.

Po nereikšmingos, bet informatyvios panelės sesijos apie iš esmės evoliucinius pokyčius, kuriuos aptarė Schwab, Envestnet, Orion ir Morningstar atstovai, nuėjau į susitikimą su Reed Colley, Black Diamond (vėliau įsigijo Advent, kuris yra dabar SS&C Advent), kad gautų savo naujos veiklos demonstracinę versiją.

Pavadinta Summit Wealth, jo įmonė per pastaruosius dvejus metus sukūrė naują konsultacinę platformą, sukurtą nuo nulio, vien tik Java Script. Colley apibūdina platformą tokiais terminais, kurie patiks patarėjams:

„Mes sukūrėme jį nuo pat pradžių, orientuodami į„ žmogų “žmogaus patirtyje“, – sakė jis ir paaiškino, kaip senoms platformoms ir individualiems technologijų pasiūlymams reikėjo patarėjų, kad jų praktika ir darbo eigos atitiktų tos sistemos veikimą. Pasak jo, naujoji aukščiausiojo lygio susitikimo pastanga ši paradigma buvo pakeista taip, kad platformą būtų galima formuoti ir pritaikyti pagal patarėjo poreikius.

Pirmasis modulis, kurį jis man parodė, rodė tą mąstymą ir vadinamas turtų kelione (kurio pavadinimas gali būti pakeistas į tai, ko nori patarėjas, kaip ir beveik viskas platformoje).

Pagal numatytuosius nustatymus šis modulis klientui pateikia „ilgo lanko“ linijinę grafiką (kuriame yra daug interaktyvių duomenų, jei ant jo užveskite pelės žymeklį) per metus. Pasak jo, per dažnai peržiūros, kuriose rodomi mėnesiai, metai ar du, priverčia kliento akis sutelkti dėmesį į bet kokius nelygius pakilimus ir nuosmukius, ir jie netenka dėmesio makrografijai.

Jis sakė, kad patarėjas gali įvesti pastabas, kai dirba su klientu šiame ekrane realiuoju laiku.

„Pažįstu vieną patarėją, kuriam patinka, kad visas susitikimas šiuo moduliu užsirašytų“, – sakė Colley. Tada jis mane įtraukė į dinaminio planavimo modulį, kuris taip pat turi būti lengvai vizualizuojamas ir bendradarbiaujantis scenarijų iliustravimo įrankis.

; tai nėra skirta pakeisti MoneyGuidePro, eMoney ar RightCapital, kuriuos patarėjas naudoja detaliam planavimui; veikiau tai paprasta naudoti ir iliustruoti erdvė patarėjams bendradarbiauti planuojant tikslais pagrįstą planą arba tikrinant savo planą arba kur jie yra“, – sakė jis.

Vėliau susisiekiau su Andrew Salesky, Schwab Digital Advisor Solutions vadovu, ir Kartiku Srinivasanu, kuris yra sprendimų skyriaus trečiosios šalies integracijos direktorius. Jie mane užklupo, kai globos milžinas nuolat analizuoja geriausią TD Ameritrade Institutional technologijų paketą.

Salesky pažymėjo, kad Schwab metinis technologijų išlaidų tempas yra tris kartus didesnis nei prieš TDAI įsigijimą (nors jis nenurodė tikrosios sumos doleriais).

Be kita ko, Srinivasanas teigė, kad „Schwab“ pradėjo identifikuoti papildomus trečiųjų šalių pardavėjus, kurie yra TDAI „Veo“ ekosistemos dalis, ir įtraukė juos į „Schwab“, integruodamas API.

„Tai apima daugelį dalykų, kurie nebuvo mūsų pasiūlymo dalis“, – sakė jis.

Įmonė ir toliau tęsia skaitmeninio prisijungimo pastangas, paskelbtas 2021 m. birželio mėn., kurios leis patarėjams pradėti skaitmeninį prisijungimą ir sąskaitos atidarymą, peržiūrėti ir įtraukti realaus laiko duomenis apie sąskaitų profilius, likučius ir pozicijas bei gauti būsenos įspėjimus iš Schwab patarėjų centras.

Be to, Salesky teigė, kad įmonė padarė pažangą siekdama, kad daugelis buvusių TD patarėjų pradėtų naudoti Schwab elektroninio autorizavimo skaitmeninį procesą naujiems klientams pritraukti (TDAI anksčiau rėmėsi Docupace).

Taip pat pasinaudojau proga paklausti Salesky apie tai, kiek Schwab įsigijimo Motif Investing pateko į neseniai Schwab pradėtą ​​personalizuotą indeksavimą.

„Motyvas iš tikrųjų sudarė abiejų tų pasiūlymų pagrindą, o įmonė turėjo unikalų mokslinių tyrimų pasiūlymą, o tai yra tikras atlygis, nes ateityje bus daugiau“, – sakė jis.

Leave a Comment

Your email address will not be published.